Wszelkie prawa zastrzeżone APOZ
 
Wersje językowe
Waluty
Zarejestruj się

lub

Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Poniżej przedsawiamy odpowiedzi na najcześciej zadawane pytania. Gdyby mieli Państwo dodatkowe pytania prosimy o kontakt z naszym biurem chętnie pomożemy. kontakt@apoz.pl lub +85 722 28 69

Pytania i odpowiedzi kompendium wiedzy na jednej stronie :)

01 - Dane do przelewu

Dane naszej firmy:
APOZ Sp. z o.o.
Ul. Pogodna 29c/2
15-365 Białystok
NIP: 542 32 40 286

Dane do przelewu waluta PLN
mBank Nr konta:
09 1140 2004 0000 3502 7754 3534
Dane do przelewu waluta EURO
mBank Nr konta:
23 1140 2004 0000 3412 0653 7551
Swift: BREXPLPWMBK

02 - Czy wasze tkaniny mają certyfikat?

Tak, wszystkie nasze tkaniny minky posiadają certyfikat "Bezpieczny dla dziecka" wydany przez Instytut Włókienncitwa w Łodzi. Ponadto nadruk na naszej bawełnie posiada atest OEKO-TEX.

03 - Jak często macie dostawy?

Kupując u nas mają Państwo pewność płynności dostaw, ponieważ towar dostarczany jest do nas każdego miesiąca.

04 - Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Każde zamówienie realizowane jest w ciągu 1-2 dni roboczych.

05 - Czy można zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Tak, w celu realizacji takiego zamówienia prosimy o kontakt drogą mailową - kontakt@plushminky.pl

06 - Czy można zmienić zamówienie?

Jeśli towar nie został jeszcze wysłany, to oczywiście istnieje taka możliwość. Jeśli chcą Państwo zmienić coś w swoim zamówieniu, prosimy o kontakt na kontakt@plushminky.pl

07 - Czy mogę sprawdzić status relizacji zamówienia?

Na każdym szczeblu realizacji Państwa zamówienia, otrzymują Państwo maila ze statusem zamówienia. W ostatnim mailu zamieszczony jest nr listu przewozowego, aby mogli Państwo śledzić paczkę.

08 - Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Po złożeniu zamówienia jest ono niezwłocznie przekazywane do działu realizacji. O rezygnacji z zamówienia prosimy poinformować Nas drogą mailowa - kontakt@plushminky.pl, jeśli paczka nie została jeszcze nadana, zamówienie zostanie anulowane.

09 - Jak wygląda postępowanie reklamacyjne?

Aby dokonać reklamacji w naszym sklepie, należy wypełnić formularz reklamacyjny - pobierz.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium